Wysyłkowy klub winiarski

Dołącz do społeczności winomanów
i rozwijaj się razem z nimi!

W ramach członkostwa w klubie otrzymujesz:

Co miesiąc 2 lub 4 wina
(klasyka vs. nowa fala)

Newsletter
z niezbędnymi informacjami

Link do degustacji
win online

Rabaty na wina, kursy
i degustacje

Zapisz się do wysyłkowego klubu winiarskiego!

Współczesny świat wina staje się coraz ciekawszy. To, co jeszcze kilka lat temu było jedynie jego marginesami (ekologiczna uprawa winorośli i nieinterwencyjna winifikacja), dzisiaj znajduje się w centrum uwagi nie tylko młodych winiarzy, ale także poważanych od dawna winomanów. WINO. KLUB powstał, aby zaprezentować wszystkie te zmiany: pokazać świat współczesnego wina, który szanuje zarówno tradycję, jak i naturę.

Winiarski klub wysyłkowy WINO. KLUB tworzy SPOT. oraz Adam Pawłowski MS Wine Academy. Jego celem jest łączenie edukacji winiarskiej z prezentacją ciekawych i wartościowych win. „Na naszym rynku brakuje projektów, które nie tylko dostarczałyby dobrej jakości wina, ale także oferowały atrakcyjną formę edukacji.” – SPOT.

Członkowie klubu otrzymują co miesiąc zestaw dwóch lub czterech win, które konfrontują klasykę z nową falą, a także newsletter z informacjami o winiarzach i winach. Mogą także uczestniczyć w degustacji online na żywo lub w dowolnym czasie oglądać ich nagrania. Wybierający wina – Adam Pawłowski (miłośnik światowej klasyki) i Lechosław Olszewski (miłośnik lokalności i winiarskich antypodów) – dyskutują o nich, broniąc swoich decyzji. W niektórych degustacjach uczestniczą także inni winiarze, a latem członkowie klubu spotykają się osobiście na kolejnej edycji „Pét-night” w ogrodzie SPOT.

Różnorodność, która uczy i rozwija zmysły

Wina prezentowane w ramach WINO. KLUB pochodzą z oferty kilkudziesięciu najciekawszych importerów, z własnego importu oraz od polskich winiarzy. Są wśród nich wina trudno dostępne - etykietowane specjalnie dla klubu, a nawet dla niego wytworzone.

Winiarski klub wysyłkowy WINO. KLUB powstał z inicjatywy SPOT. oraz Adam Pawłowski MS Wine Academy. W intencji twórców ma łączyć edukację winiarską z prezentacją ciekawych i wartościowych win. „Na naszym rynku brakuje projektów, które nie tylko dostarczałyby dobrej jakości wina, ale także oferowały atrakcyjną formę edukacji. SPOT.

Członkowie klubu otrzymują co miesiąc zestaw dwóch lub czterech win, które konfrontują klasykę z nową falą oraz newsletter z informacjami o winiarzach i winach. Mogli także uczestniczyć w degustacji online na żywo lub wtedy, gdy mają na to czas. Wybierający wina: Adam Pawłowski (miłośnik światowej klasyki) i Lechosław Olszewski (miłośnik lokalności i winiarskich antypodów) bronią swoich decyzji i dyskutują o winach. W niektórych degustacjach uczestniczą winiarze, a latem członkowie klubu spotykają się osobiście na kolejnej edycji „Pét-night” w ogrodzie SPOT.

Co jeszcze zyskujesz?

Członkowie klubu mają dostęp do wielu atrakcyjnych ofert związanych z branżą winiarską – jednymi z nich są zniżki na wina i kursy oferowane przez SPOT oraz Adam Pawłowski MS Wine Academy.



O twórcach WINO. KLUB

Adam Pawłowski

Pierwszy polski Master Sommelier; w ramach Adam Pawłowski MS Wine Academy organizuje i prowadzi kursy Wine & Spirit Education Trust na poziomach 1-3 oraz Capstone California; wykładowca i egzaminator Court of Master Sommeliers, wykładowca Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego, pracował w restauracji Northcote (* Michelin), Mistrz Polski Sommelierów (2014), laureat nagrody Akademii Gastronomicznej w Polsce Ars Coquinaria w kategorii „Mistrz Mistrzów” (2017), członek Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, felietonista Food Service, współautor książek Winny Planer”, „Gościnność” i „Gościnność od kuchni”; sędzia Decanter Wine Awards; niezależny konsultant branży HORECA.

Adam Pawłowski Master Sommelier
wysyłkowy Klub winiarski

Lechosław Olszewski

Historyk i historyk sztuki, doktor nauk humanistycznych, którego pasją jest wino (WSET Advanced); zorganizował pierwszy polski festiwal win naturalnych, którego gościem była Isabelle Legeron MW (twórczyni RAW WINE); wykreowaną przez niego kartę win SPOT. Magazyn Wino uznał za najlepszą w Polsce; a festiwal „Polskie Wina” oraz konkurs winiarski „Polskie Korki” przyniosły SPOT. tytuł „Promotora kultury wina”; niekiedy pisze o winie, najczęściej do „Food & Friends”.

Ile to kosztuje?

WINO. KLUB jest dostępny w 2 opcjach:

Pakiet 1

    • newsletter z wiedzą ze świata win
    • link do degustacji win online
    • rabaty na wina, kursy i degustacje
  • 2 wina miesięcznie

Cena subskrypcji: 170 zł / miesiąc

Pakiet 2

    • newsletter z wiedzą ze świata win
    • link do degustacji win online
    • rabaty na wina, kursy i degustacje
  • 4 wina miesięcznie

Cena subskrypcji: 300 zł / miesiąc